Publikationen

Hier finden Sie von Know-Center MitarbeiterInnen verfasste wissenschaftliche Publikationen

2004

Lindstaedt Stefanie , Farmer J., Ley Tobias

Betriebliche Weiterbildung

CSCL-Kompendium - Lehr- und Handbuch für das computerunterstützte kooperative Lernen, Haake, J., Schwabe, G., Wessner, M., Oldenbourg Wissenschaftsverlag, München,Germany, 2004

Buch
2004

I-KNOW what You Will Know in Knowledge Management - Current and future Trends in Knowledge Management

Proceedings of 5th International Conference on Practical Aspects of Knowledge Management, December 2-3, 2004, Published as Lecture Notes in Computer Science, Volume 3336/2004, Vienna, Austria, 2004

2004

Wie Wissen wirklich wirkt

Austria Innovativ, Ausgabe 1/2004, 2004

Konferenz
2004

Trendanalyse Wissensmanagement: Orientierungshilfen für Praxisprojekte von morgen

wissensmanagement - Das Magazin für Führungskräfte, 2004

Konferenz
2004

The Visualisation of Large Hierarchical Document Spaces with InfoSky

Proceedings of CODATA Prague Workshop on Information Visualisation, Presentation and Design, Prague, Czech, 2004

2004

Special Issue 'Beyond State-of-the Art Knowledge Management'

Journal of Universal Computer Science, Bd. 10, Nr. 6, 2004

Konferenz
2004

Quality Criteria for Competency Assignments: Examples from a Project Management Case Study

Proceedings of Informatik 2004 - 34. Jahrestagung der Gesellschaft für Informatik, Gesellschaft für Informatik, Ulm/Germany, 2004

2004

Proceedings of the I-KNOW '04, 4th International Conference on Knowledge Management

J.UCS, Springer, Graz, Austria, 2004

Konferenz
2004

Management Intellektuellen Kapitals: Eine sozial-interaktive Perspektive

In Wyssusek, B. (Ed.): Wissensmanagement komplex : Perspektiven und soziale Praxis, Schmidt, Berlin, 2004

Journal
2004

Kompetenz- und Wissensmanagement

Proceedings LearnTec 2004, Karlsruhe, Deutschland, 2004

2004

Know how to share and transfer Know-how

Proceedings des 18. Symposiums Environmental Informatics – Knowledge Sharing, Genf, Schweiz, 2004

2004

How to Develop a Knowledge Based Region?

Proceedings I-Know 2004, 4th International Conference on Knowledge Management, Springer, Graz, Austria, 2004

2004

Lindstaedt Stefanie , Farmer J.

'Kooperatives Lernen in Organisationen' in 'CSCL-Kompendium - Lehr- und Handbuch für das computerunterstützte kooperative Lernen'

Oldenbourg Wissenschaftsverlag, Haake, J., Schwabe, G., Wessner, M., München,Germany, 2004

Journal
2004

Heterogenes Wissen über Prozesse als Grundlage für die Geschäftsprozessverbesserung

Herausgeberband Wissenslogistik, Engelhardt, C., Hall, K., Ortner, J., Semmering, Austria, 2004

Journal
2004

Evaluating a System for Interactive Exploration of Large, Hierarchically Structured Document Repositories

InfoVis 2004, the tenth annual IEEE Symposium on Information Visualization, Austin, Texas, USA, 2004

2004

Lindstaedt Stefanie , Koller S., Krämer T.

Eine Wissensinfrastruktur für Projektrisikomanagement - Identifikation und Management von Wissensrisiken

Tagungsband zur KnowTech 2004, 6. Konferenz zum Einsatz von Knowledge Management in Wirtschaft und Verwaltung, Gronau, N., Petkoff, B., Schildhauer, T., München,Germany, 2004

Konferenz
2004

Das Know-Center und die neue Fakultät für Informatik an der TU Graz

Zeitschrift TELEMATIK 04/2004, Schwerpunktheft, Graz, Austria, 2004

Konferenz
2004

Cross Media Retrieval in Knowledge Discovery

Lecture Notes in Computer Science, Springer, Vienna, Austria, 2004

2004

Content-based Video Retrieval and Summarization using MPEG-7

Proceedings of Electronic Imaging 2004, Internet Imaging V, San Jose, CA, USA, 2004

2004

Caliph & Emir: Semantics in Multimedia Retrieval and Annotation

19th CODATA Conference, Berlin, Berlin, 2004

2004

Farmer J., Lindstaedt Stefanie , Droschl G., Luttenberger P.

AD-HOC - Work-integrated Technology-supported Teaching and Learning

Proceedings of the 5th International Conference on Organizational Knowledge, Learning, and Capabilities, Innsbruck, 2004

Konferenz
2004

Timbrell G., Koller S., Lindstaedt Stefanie

A Knowledge Infrastructure Hierarchy Model for Call Centre Processes

Proceedings of the I-KNOW `04, 4th International Conference on Knowledge Management, Graz, Austria, 2004

Konferenz
2004

Wissen richtig managen – Methoden, Technologien und Erfahrungen

Zeitschrift TELEMATIK 04/2004, Schwerpunktheft, Graz, Austria, 2004

Konferenz
Kontakt Karriere

Hiermit erkläre ich ausdrücklich meine Einwilligung zum Einsatz und zur Speicherung von Cookies. Weiter Informationen finden sich unter Datenschutzerklärung

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close